sunnuntai 14. elokuuta 2011

51 päivää

Minua on petetty! Toisin sanoen olen ollut tyhmä. Sama asia. Luulin oikeasti, että Washington Capitalsin Alex Semin kirjoittaa Twitter-tilillä @alexsemin, vaikka oikeasti kyseessä on jotkut huijarit! No ilmankos siellä oli paljon vihjauksia kaikennäköiseen...

Mitähän jos tekisi itse samoin? Kenestähän irtoaisi parodiaa? Jos valitsisi jonkun ulkomaalaisen pelaajan, menisiköhän väki lankaan ja uskoisi pelaajan mysteerisesti oppineen edes kohtuullista suomea? Teemu Selänteen parodiatili sisältäisi varmaan paljon superlatiiveja ja kaksimielisyyksiä, mutta niin Teemun kommentit oikeastikin sisältävät vai mitä pitäisi ajatella siitä, että Teemusta olisi tullut lääkäri, jos hänestä ei olisi tullut kiekkoilija. Syy uravalintaan olisi ollut, että Teemua kiinnostavat ihmisvartalot. Kyllä minä voisin antaa Teemun tutkia vartaloani, vaikka hän ei lääkäri olekaan...

1 kommentti:

  1. Huh, mua kyllä pelottais antaa Teemun tutkia yhtään mitään... Tai ei, ei Teemu kyllä pelottava ole vaikka miten päin ajattelisi. Mutta silti. Ehkä mä antaisin kuitenkin. :D

    VastaaPoista