keskiviikko 17. elokuuta 2011

48 päivää ankkoihin...

.... mutta minua kiusaavat yhä pingviinit. Tänään Yle:n nettisivuja lukiessani hirtti hetkeksi kiinni, kun luin otsikon Eksynyt pingviini palaa kotiin laivakyydillä. Kuka pingviini nyt on eksynyt ja minne? Aivotärähdysoireista ilmeisesti yhä kärsivä Sidney Crosbyko? (Ja tuon uutisen kuvassa on väärä henkilö tai sitten silmissäni on vikaa... mahdollisuus on kuuluisa fifty-sixty) Muistinmenetyshän on yksi aivotärähdyksen mahdollisista oireista ja silloin voi eksyä Kanadasta vaikka Uuteen-Seelantiin kotimatkalla treeneistä. Toisaalta, koska uutisen mukaan kyse oli keisaripingviinistä, se ei voi olla kukaan muu kuin pingviinien herra ja hidalgo, seuran omistaja Mario Lemieux, joka oli luultavasti päätynyt rannalle hurjan ryyppyputken jälkeen. Siihen viittaa sekin, että eksynyt pingviini alun perin vietiin huonovointisena rannalta sairaalaan...

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin, ja koska kuvat puuttuvat, pelkästään tunnelmiin.

2 kommenttia:

  1. Hm... tästä puuttuis nyt enää se mitä mulle tapahtui tuossa mennävuosina. Olin menossa Tuirassa kauppaan, kun yhtäkkiä siinä kävelytien risteyksessä mua vastaan käveli pingviini. Sellainen jättimäinen. Minua suurempi ja varsinkin paksumpi ja aivan oikean pingviinin näköinen. Se oli sen verran erikoinen näky juuri siinä paikassa, että tein niin kuin kunnon mainoksen uhrin kuuluukin ja ostin kaupasta pingviinituutin. Jos sama tapahtuisi nyt, niin luultavasti kuolisin nauruun. :D

    VastaaPoista
  2. Mä jotenkin epäilen että tää on asteittain pahenevaa ja aiheuttaa naurukuoleman. Kun kerrankin alkaa syystä tai toisesta kiinnittää johonkin huomiota, se kävelee kaikkialla vastaan kuten esimerkiksi tieto, että koiraspingviinit hautovat munia kaksi kuukautta tai jotain sinnepäin. Välitön assosiaatio iski, että niinhän nuo pahimmillaan taitavat tehdä playoffien aikana.

    VastaaPoista